Vakantie

Wat had u een mooie aanbieding gevonden bij het reisbureau. Twee weken all-inclusive naar een schitterend Spaans resort. De vlucht naar Spanje was prima verlopen. En het hotel zag er prima uit. Vervelend alleen dat op de derde dag van de vakantie de koeling in het restaurant uit viel. Een plas water lag op de grond en een paar minuten later lag u ook op de grond. Uitgegleden in de plas.

Het hotelpersoneel was erg vriendelijk en bood direct excuses aan. Maar aan de letselschade konden ze niets doen. Tenminste dat leek zo. Als er een fout wordt gemaakt door een partij die betrokken is bij het uitvoeren van uw reis, in het voorbeeld het hotel, dan kan er wel degelijk een verhaal van uw letselschade mogelijk zijn.

En ook al vond het ongeval in Spanje plaats, het kan ook nog eens zo zijn dat uw schade gewoon naar Nederlands recht kan worden geregeld. Maar hoe gaat u dat doen? De directie van het hotel aansprakelijk stellen? De reisorganisatie aanschrijven?

Wij helpen u graag met het regelen van uw letselschade na een ongeval tijdens de vakantie. Neem contact op met onze helpdesk voor een advies over uw situatie.





 

Netwerkpartners

Letselschaderegeling 
Mark Veenstra, re 
Jorg van den Enden, re

Advocatuur
Jolette Derksen
Lieke Hilhorst

Mediation
Mariken Peters